Friday, December 23, 2016

Warm Fuzzy Feeling

Head to Toe: Sweater, thrifted // Coat, Gamiss // Jeans, Siwy // Booties, Seychelles.

It feels surreal that tomorrow is Christmas Eve. Instead of dwelling on the "I'm so busy" and "time flies" feelings (which are admittedly present), I'm trying to focus my thoughts on how much I have to be grateful for this season: I job I love, a great apartment with my significant other, friends to celebrate these triumphs with, a supportive family. The holidays did fly, but only because I was so busy enjoying (and working hard at) these things. I can't imagine wrapping up the year any other way. Merry Christmas to all!

15 comments:

  1. You look like a model. Love! And Merry Christmas to you guys xo

    ReplyDelete
  2. Oooh that coat looks so cozy!! :D Yay for enjoying the season!!
    http://www.closet-fashionista.com/

    ReplyDelete
  3. Oh I love this coat! And how you styled it. I saw a coat like this in navy blue that I want get. Very nice!

    Allie of
    www.allienyc.com

    ReplyDelete
  4. I have been all about the faux fur lately. Love this jacket!!

    Enclothed Cognition

    ReplyDelete
  5. Gorgeous coat!! Also love your sweater <3

    Trend-Mae

    ReplyDelete
  6. I love this jacket!
    Merry Christmas!!!
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    ReplyDelete
  7. Love the post and thoughtful content!!💗
    💗Hope you had an amazing weekend!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!
    Happy Holidays!!!
    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  8. Love this coat on you. I have been wanting a similar one and you inspired me. Relishing in your blessings lady, happy holidays!

    Chanel | Je M'appelle Chanel

    ReplyDelete
  9. i would literally love to wear this outfit as it is! perfection!
    http://www.thestyletune.com

    ReplyDelete
  10. Merry Christmas Annie. you look nice, i like you jacket :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    ReplyDelete
  11. Loving how fashionable this outfit is. Merry Christmas and a happy new year to you!

    www.jeannieinabottleblog.com

    ReplyDelete
  12. Wow! So lovely. Happy new year to you, friend!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    ReplyDelete
  13. Hope you had a great Christmas and I hope 2017 is just as good to you as 2016 has been!
    On a sartorial note, I love your outfit (as usual) - that coat is fabulous!

    xo Deborah
    Coffee, Prose, and Pretty Clothes

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum Salam sejahtera untuk kita semua, Sengaja ingin menulis
    sedikit kesaksian untuk berbagi, barangkali ada teman-teman yang sedang
    kesulitan masalah keuangan, Awal mula saya mengamalkan Pesugihan Tanpa
    Tumbal karena usaha saya bangkrut dan saya menanggung hutang sebesar
    1M saya sters hampir bunuh diri tidak tau harus bagaimana agar bisa
    melunasi hutang saya, saya coba buka-buka internet dan saya bertemu
    dengan KYAI SOLEH PATI, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama 3 hari
    saya berpikir, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KYAI SOLEH PATI
    kata Pak.kyai pesugihan yang cocok untuk saya adalah pesugihan
    penarikan uang gaib 4Milyar dengan tumbal hewan, Semua petunjuk saya ikuti
    dan hanya 1 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah akhirnya 4M yang saya
    minta benar benar ada di tangan saya semua hutang saya lunas dan sisanya
    buat modal usaha. sekarang rumah sudah punya dan mobil pun sudah ada.
    Maka dari itu, setiap kali ada teman saya yang mengeluhkan nasibnya, saya
    sering menyarankan untuk menghubungi KYAI SOLEH PATI Di Tlp 0852-2589-0869
    Atau Kunjungi Situs KYAI www.pesugihan-uang-ghaib.com agar di
    berikan arahan. Supaya tidak langsung datang ke jawa timur, saya sendiri dulu
    hanya berkonsultasi jarak jauh. Alhamdulillah, hasilnya sangat baik, jika ingin
    seperti saya coba hubungi KYAI SOLEH PATI pasti akan di bantu Oleh Beliau

    ReplyDelete

Thanks for stopping by my blog! I appreciate feedback of all kinds, and LOVE connecting with other bloggers.